Outfit lördag

168587-433

Ett tydligt tecken på när jag behöver uppdatera min garderob med något nytt och fräscht är när jag rotar igenom hela garderoben och slänger ut allt på golvet. För att sedan ha provat alla klänningar jag har och sedan bestämmer sej för en gammal schleten klänning från typ 2005 eller nåt. Jag behöver nytt! Eller iallafall en ny klänning...i chiffong...med mönster...gud va jag
tjatar om den däringa chiffongklänningen!

Klänning: gammal med blommönster och knyt
Jeans: grå från MQ
Skor: vita converse
Halsband: second hand
Klocka: genomskinlig från JetSet

Kommentera
Postat av: Yo Stockholm

Jo, men chiffongklänningar är sååå glamorösa så jag förstår att du tjatar om den.
Skulle gärna vilja ha en i kleinblått!

Postat av: sandra

yo stockholm: jag vet - chiffongklänningar är SÅ fint!måste ha en snarast :) en i kleinblått skulle vara coolt!

2007-07-08 @ 12:26:55
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback