Önskeoutfit

image438

Om jag bara skulle få klä mej i en enda stil för resten av mitt liv skulle det helt klart bli den bohemiska stilen. Det är svårt att göra fel, och man blir så mycket snyggare när man har en ledig och avslappnad stil!

Den härliga toppen med mörkblå broderier ska jag kika på in real life och se om det är något för mej. Topshop kommer den ifrån, så även de snygga jeansshortsen som är coolt och lite "avslappnat" avklippta.

Idag var det lite kyligt, så till de korta shortsen skulle dessa boots passat ypperligt för att inte förfrysa. Skönt slitna ser de ut att vara, och jag tror banne mej att nästa gång jag plöjer secondhand affärer ska jag leta efter liknande att ha lite kyligare dagar och till hösten!

Armbandet känner väl alla till vid detta laget, lite annorlunda med röd färg men det matchar snyggt till bootsen. Solglasögonen är riktigt coola de också och får sätta punkt för denna önskeoutfiten...

Kommentera
Postat av: Yo Stockholm

Håller med om att det är så snyggt med höga stövlar till shorts!
Passar också ypperligt bra i detta regniga land (även om det ska bli sol imorgon onsdag) men på torsdag är det bara att köra shorts och stövlar igen .. OCH PARAPLY

Postat av: sandra

yo stockholm: usch så tråkigt med regn!känns ju som att hösten redan är här...men det slipper ju du som ska till grekland :D fuskigt!

2007-07-11 @ 10:50:14
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback