Önskeoutfit

image411

Vart är solen värmen egentligen? Jag vill ju inte sitta inne nu när det är sommar utan glassa runt på stranden brunbränd och fin i en sådan här outfit! Hoppas juli och augusti blir fint i allafall...

Den
underbara klänningen kommer från Forever21 och de shippar ju inte tyvärr till Sverige, viket är lite synd för de har en heeeel del fint må jag säga! Till den ett par enkla svarta Havaianas (måste skaffa det innan sommaren kommer på riktigt!)...det är ju ändå skönast med ett par flipflop på stranden.

Bikinin kommer från Topshop och kan mixas och matchas lite hur man vill. Bandeaun är min favorit. Det enda smycket jag har till detta får bli ett enkelt armband från one of a kind, för att sätta den rock-bohema stilen.

Kommentera
Postat av: Nina

haha så roligt att det är så många som vet vem han är.. hahaha.. han är ju lite smått tokig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback