J Dauphin

Jag älskar att hitta nya designers! Nya designers = nya spännande plagg och accessoarer. På Sophies Fashion's blogg hittade jag en ny designer som hon tipsade om, J Dauphin. Hon gör heeelt makalösa armband, men även kläder och väskor upptäckte jag. Hennes prylar säljs till exempel på Fåfäng, en shoppingsajt från Visby med både kända och mindre kända designers. Det får nog helt enkelt bli både en ny favoritdesigner samt en ny favoritshoppingsajt. Bra där!

image427image428image429image430image431

Tyvärr var de flesta armband slutsålda. Hade gärna köpt både det första och det tredje armbandet....

Kommentera
Postat av: Anonym

jätte fina grejer, måste genast kolla in den sidan :)

2007-07-04 @ 09:40:00
Postat av: Petra

Jag älskar armband, de va jätte fina som da la upp

Postat av: sandra

petra: jag med!javisst är de hur fina som helst?

2007-07-12 @ 20:06:01
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback