Inköpslista!

Jag tror bestämt att det är dags för en ny inköpslista, känner att det behövs då jag inte riktigt vet vad jag ska fokusera på att hitta då jag shoppar. Jag tycker för övrigt att det är jättebra att göra sådana här listor lite då och då om man är som jag, en impulsshoppare. Man får både kontroll på sej själv och snyggare garderob!

> En mönstrad tunika eller klänning. Helst i chiffong. Im in
löööve with chiffong you know!
> En ny parfym - Paris Hilton Heiress tror jag det får bli. Den är så god!
> One of a kind armband i rött. Ja, nu ska jag unna mej ett!
> Latextajts.
> Ett fint guldhalsband, som har en tunn tunn tunn guldkedja som knappt syns. Och en liten liten liten berlock så att det bara glimtar till lite. Hur snyggt som helst till brännan!
> Svarta Havaianas.


Kommentera
Postat av: Jenny W

Ja, inkopslistor ar superbra! bra grejer pa listan har du ocksa!!

Postat av: sandra

jenny: ja, visst är det?! hehe, får hoppas att det är bra grejer :D

2007-07-07 @ 13:55:08
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback