Fyndtider

I dessa dagar kan man göra riktiga fynd då det är sommarrea i princip överallt. Jag brukar oftast inte tycka om reor, då jag tycker det bara är gamla grejer de försöker bli av med som man redan tröttnat på. Men däremot kan man ju göra fynd vad gäller baskläder. Allt detta handlade jag för 200 kronor på Lindex. Det var tag 2 betala för 1 på rean, också har ju jag 30% rabatt över det, så det var inte illa pinkat!



1. En stickad basker, perfekt att ha till hösten!
2. Ett halsband med en stor silverkula, huuur fint som helst!
3. En baddräkt som även kan användas som body.



4. Ett par silverskor med en liten och lagom kilklack.
5. Beiga ankellånga "gubb-byxor" - ett bra komplement till alla mina jeans.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback