Topshop it is!

Jag måste slå ett slag för Topshop. De sviker aldrig vad gäller mode. Har precis varit inne på deras sida och tittat runt och jag tyckte att deras tunikor samt klänningar är de finaste jag sett på länge. Jag hittade några som jag hoppas hoppas de får in i göteborg-butiken. Tänk vad fina dessa blir till våren/sommaren!

         

¤ Den första klänningen med vita och mörkblå ränder har alla söta detaljer jag tycker om: knappar, empireskärning, volang-ärmar samt små fickor med knappar på. Tänk dej den här på, ett par stora glajjer samt en brunbränd kropp. Snälla sommar kom!


¤ Den andra tunikan är förträfflig med små äpplen överallt. Jag tycker egentligen inte om mönstrat/tryck (det måste vara ett riktigt snyggt eller sött mönster för att jag ska gilla det) men den här tycker jag riktigt mycket om.


¤ Den tredje tunikan tycker jag är en fin vardags-topp. Nu när det är lite kyligt ute skulle jag ha grova strumpbyxor eller slickade blå stuprör till. Mm-mm-mm!


¤ Till den fjärde tunikan är det ju abslout snyggast om man är brunbränd till, så att den blå färgen riktigt lyser på en. Även den har söta fickor.

Till alla dessa fyra klänningar skulle det också vara snyggt med denna väskan (Mint & Vintage) och dessa oversize-glajjer till. Jag.Vill.Ha.Sommar.Nu.


   Oversized Sunglasses


Ha det så bra!


Kommentera
Postat av: amanda

JAg vill också ha sommar! Den fjärde klännig var såååå söt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback