Second hand-fyndat

Idag kände ett sånt otroligt sug efter second hand. Det är en utav de bästa grejor som finns att rota runt i en second hand affär efter fynd. Det mesta, tycker jag, är bara skräp. Men om man kikar lite extra och inte har så bråttom hittar man de där guldkornen som sedan visar sig har stor potensial i garderoben. Idag köpte jag bl.a två väskor, smycken och en kofta.

Jag provade också lite pälsjackor eftersom jag fick sån inspiration när jag kollade runt på höstens visningar på
style.com. Det fanns dock inga pälsar i min storlek, alla var gigantiska. Men när jag höll in dem lite ibak kände jag mej stencool i dem! Frågan är bara om man vågar gå runt med en stor päls på stan i höst....jag tror jag måste hitta en riktigt riktigt snygg päls i sådana fall. Jaja, efter en lugn myskväll ska jag nu gå och lägga mej. Ska lägga upp en bild på mina fynd imorgon...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback