Redan höst 2007!

style.com har de lite bilder ifrån Londons modevecka. Min personliga favorit är Zac Posen. Han hade en väldigt stilig kollektion med mycket svart,lila,grönt och beige. Färger som jag själv passar i. Det var mycket höga midjor, men även lååånga klänningar och kjolar, vilket jag tror kommer bli stort till hösten i motsats till det kort-korta som gäller nu i vår och sommar. Vad tror du kommer bli stort till hösten?



       



Mina favoriter från Zac Posens visning:
¤ En underbart söt kappa med volym. Snyggt med diskreta skor till då kappan får säga sitt.
¤ Något jag vill ha till hösten är en päls! Fuskpäls givetvis, så att man ser sådär coolt donna-aktig ut. Snyggt att blanda rött och lila tycker jag.
¤ Helsvart igen. Det är så stiligt med helsvart då siluetten betonas. Själv har jag en liknande kjol som jag fyndade på vinterrean och sydde om lite.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback