Lön = shopping!

LÖN! Äntligen. Jag var inne på Gina Tricot idag som faktiskt har riktigt, riktigt snygga kläder just nu. Jag provade en massa olika plagg, mest basplagg, och till slut blev det en svart a-linjeformad linneklänning samt en vit a-linjeformad t-shirtklänning. Köpte även lite accessoarer på H&M, ett litet guldhalsband med en fågel samt ett svart läderarmband från herravdelningen. Bilder kommer!

Jag har märkt att jag är väldigt mycket för svart & vitt just nu. Älskar klassika färger där plagget mer får säga sitt. De här två outfitsarna på Mischa och Mary-Kate älskar jag. Svart och vitt. Enkelt och snyggt, med en personlig touche.

     Bilder: celebworld.org

Och hur fanken kan man vara så snygg som Mischa är på bilden en vanlig vardag, helt osminkad? Nä, det måste bero på det vackra ljuset i bilden eller något. Gud, vilken fin bild...Avundsjuk?Ja.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback