Härlig outfit!

Den senaste tiden har jag blivit en riktig sucker på ljust läder. Jag håller på att spana för fullt efter den ultimata väskan i ljust läder och hittade en väldigt söt från Topshop. Dock ingen sådan väska jag tänkt mej då jag vill ha en klassisk utan krusiduller. Men, men. Denna väskan skulle iallafall vara väldigt fin till sommaren, hela outfiten skulle vara fin till sommaren rättare sagt:

         Bilder: Topshop

Men, som alla vet, är det ju fortfarande fucking iskall vinter (hatar det), så då kan man ju addera denna toppen under tunikan, samt ett par strumpbyxor, så blir det inte riktigt så kallt:

     Bilder: Nelly, H&M

Kommentera
Postat av: anna

den vita klänningen var jätte söt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback