Gaah!

Jag har hittat världens finaste kläder på internet, Forever21, ett företag från USA. Jag hade kikat in massor av söta och annorlunda toppar som ingen annan har, men sen när jag går till kundvagnen så ser jag att de inte skickar utomlands! ÅH! Typiskt. När man äntligen hittar lite annorlunda kläder. Jaja...jag får väl tänka att jag iallafall sparar den slanten och kan köpa annat. Plus att OM de hade skickat till Sverige hade det säkert blivit jättedyrt med frakt och tull.
Jag hade tänkt att beställa detta:


               

¤ Blommig klänning med sidenband och knyt i bak.
¤ Stickad blå kofta med stora knappar.
¤ Vit söt tunika.
¤ Röd tunika med vita hjärtan överallt.
¤ Blåvit-randig tunika med fickor.

SÅ FINT!

Kommentera
Postat av: Malin

vilken härlig röd klänning, Såg att du lagt upp massor fina kläder!

Postat av: Modebladet

Tack för tipsen! Otroligt söta plagg =)

2007-02-18 @ 22:07:24
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback