Dagens kap



Idag tog jag en sväng förbi H&M för att köpa en present till en kompis. Jag är rätt så pank just nu, så jag hade riktat in mitt mål (presenten) och gick rakt emot det utan att blicka på något annat. Allt för att jag inte skulle se något jag själv ville ha. Dock var det en väldigt lång kö så jag var tvungen att gå till den andra våningen (hade ont om tid dessutom) där det alltid brukar vara lite mindre kö. Men. Nu bröt jag ju min plan för hur jag skulle gå i affären...och NATURLIGTVIS hittade jag dessa söta vår/sommar-skor, som var så prisvärda (98.-) att jag bara var tvungen att köpa dem. Jag är hopplös. Och ännu mer pank. Tur att det snart är lön.


Kommentera
Postat av: Lisa

Åh, vilka fina! Jag är på jakt efter likadana, och vilket kap, 98 kr! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback