And the Oscar goes to...

168587-84    168587-83 

Jag har sett att det är många bloggare som visat vilka de tyckte hade finast blåsa på Oscarsgalan. Jag kan ju inte vara sämre. Och efter att ha checkat in lite blåsor fastnade jag för dessa två. Det är iallafall de två klänningar jag själv skulle kunna tänka mig att bära...Ja, dom vore verkligen inte fy skam!

¤ Jennifer Lopez. Det är verkligen en vacker klänning. Kvinnlig, snygg och annorlunda empireskärning och dessutom min favoritfärg för balklänningar, champagne.

¤ Jodie Fosters Vera Wang klänning är vackert enkel, men ändå speciell med sin skärning...dessutom har den vårens färg: ljusgrå. Den är också perfekt om man vill dölja lite putmage.hehe.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback