Secondhand-tripp

Det blev en sväng till secondhand-butiker ändå. Är ju så himla tråkigt väder idag så man måste ju sysselsätta sej med något när man inte kan sola. Jag hittade inte så mycket, men det räcker för det ska sys om donas med det!



Jag hittade en jeansjacka som verkligen var p-e-r-f-e-k-t i färgen, men den var några storlekar för stor så den ska sys in både på bredden och på längden så den blir kort och supertajjjjt! Äntligen hittade jag också en chiffongklännig som jag velat ha ett bra tag nu, denna var också lite för stor och ska kapas av rejält på längden. Men annars är det ett perfekt mönster och kommer bli jättefin till hösten med ett par heltäckande strumpbyxor till.



Jag hittade inga ringar som passade, men däremot lite andra smycken. Ett ankare som ska göras om till ett halsband, en guldlänk och två armband. Perfekt.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback