Ringar is da new shit!

Jag har blivit helt insnöad på det här med ringar! Det ska vara mycket, stora och blaffiga på ena handen och bara en enkel på den andra handen. Tror att jag ska slå till på några jag har spanat in så att min hand blir lika snygg som Mary-Kates!

image523


Kommentera
Postat av: agnes

Vilka fina smycken det är på den bilden!
tack så mycket för din snälla kommentar! :) hehe...
Jaa, det är nästan lite jobbigt med mitt sjalberoende. Jag får inte plats med alla sjalar längre. FÖr jag gillar tjocka sjalar, men de tar ju plats...hah...Kram, ha en fin onsdag!

Postat av: sandra

agnes: ja visst är det?hur fint som helst! haha, ja det är lite jobbigt det där med sjalsamlingar...har mina lite överallt hemma :D

2007-08-15 @ 11:34:15
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback