Outfit onsdag

168587-524

Idag är jag ledig och kör på lite avslappnad boho-stil. Jag känner starkt för lite secondhand-shopping idag eftersom vädret inte är det bästa. Tänkte se om jag hittade några mer snygga ringar. Jag rotade fram lite gamla ringar igår som får pryda min hand så länge. Himla snyggt det där med ringar alltså!

Topp: i härlig senapsgul färg från Åhlens (lägg märke till de söta garnbollarna)
Shorts: gamla avklippta jeans
Boots: gamla mockaboots från ?
Skärp: secondhand-sjal i paisleymönster
Solglasögon: H&M
Armband: one of a kind och guldlänk
Massa ringar

Kommentera
Postat av: Joanna

Uh, jag gillar det.

Postat av: sandra

joanna: haha, tack så mycket!

2007-08-15 @ 11:37:46
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback