Väsk-inventarie

I mitt nya garderob-liv som jag påbörjat idag (drog faktiskt en runda på stan idag utan att köpa något impulsköp till mej själv = stolt!) tänkte jag att det kan vara bra att fota de plagg och accessoarer man har för att sedan känna efter vad det är som behövs. Jag tänkte börja med att "inventera" mina väskor, vilket visade sig vara riktigt bra då jag hittade en massa väskor jag glömt av att jag hade. Bra bra!

Stora väskor

1.
 2. 3. 4. 
5.
 6.

1.Klassiska Mulberry Bayswater 2.Svart Friis&Co 3.Svart quiltad påsväska Pieces 4.Svart vintage i portföljmodell 5.Mörkbrun med läderdetaljer 6.Egengjord påsväska

Små väskor

1.
 2. 3. 4. 
5.


1.Vintage i mörkbrunt läder 2.Vintage Perrti Palmroth med guldkedja 3&4Svart vintage
 som även kan användas som clutch 5.Orange vintageclutch

Resväska

1.

1.Mammas gamla från 70-talet med jättesnyggt slitet läder som har varit lite överallt i vida världen.

Ja, det känns riktigt bra faktiskt. Är överlag nöjd med min väsksamling, men somden sanna väsk-fetischisten jag är så är jag ju aldrig nöjd utan har alltid spanat in någon väska jag vill ha. Just nu har jag spanat in en jätte-jätte-snygg svart lackväska med en kedja man har runt axeln.VIIIIIILL HA!!!!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback