Suuupergoda karameller!

Jag är med i Buzzador, som är en sida där man kan bli medlem och få prova på saker - gratis. Man får hem produkten i brevlådan, testar på sej själv och vänner, avlägger en rapport och sedan är det klart. Svårare än så är det inte!

Häromdagen fick jag hem Extra Pastilles som är godis som är bra för tänderna, eftersom de inte innehåller något socker men däremot xylitol (som är bra för tänderna). Min självklara favorit är Dragonfruit som jag tycker är väldigt söt och god. På de personer jag har testat dessa på har också Salty Licorice varit en stor favorit. Det som är bra med dessa pastiller är att man kan äta dem med gott samvete på vardagarna då man känner sej lite småsugen, istället för att äta godis. Helt enkelt ett bra alternativ att ha i handväskan!

168587-196

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback