Kate Moss for Topshop

Kate Moss Topshop kan man se lite bilder från hennes kommande kollektion för just Topshop. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om kläderna än. Det enda jag rikigt fastnade för var klänningen nedan som är perfekt som studentklänning. Annars tyckte jag inte att det var så mycket att hänga i granen direkt. Jag trodde faktiskt att det skulle vara mer Kate Moss-stil över plaggen än vad det var.

Nja, det blir nog två av fem PPPPP, om man ska sätta poäng på det...såhär långt i alla fall.

image204

Kommentera
Postat av: A

jag tycker att det fanns en del fint! problemet är dock att det är kläder som just kate moss kan bära upp, inte vem som helst. antagligen inte jag då hehe

Postat av: sandra

A: exakt...jag tyckte dock inte att det var så fina kläder däremot.visst var de tuffa och så men själv skulle jag bara se konstig ut om man gick i såna kläder.

2007-04-06 @ 21:22:35
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback