Dagens...

...returer:

 

Igår köpte jag i all hast dessa två t-shirts på H&M. Jag hann inte prova dem utan chansade, men som vanligt när jag gör så blir det inte bra. Lär dej någon gång! De satt naturligtvis inte bra, och jag kände att ska jag köra på en t-shirt med tryck på ska det vara ett riktigt snyggt tryck. Så jag får fortsätta leta.

...inköp:

 

MEN, när jag skulle gå och lämna tillbaks dem idag hittade jag denna söta klänning istället. Den sitter som en smäck och är gööörskön på. Endast 129 kronor. Jag gillar H&M.

Kommentera
Postat av: luisa

hey, undrar om du har några tips på affärer i gbg, både secondhand & annat, skulle vara jättesnällt!

Postat av: Alexandra

å va gulligt linne, å billigt!! :)

2007-04-06 @ 15:51:32
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback