Byx-inventarie

Del två i min SPÄNNANDE "inventarie" blir underdelar. Nej, men orsaken främst för att jag gör detta är för mej själv för att jag ska kunna se vad det är jag redan har och vad som kan kompletteras i min garderob för att den så småningom ska bli - f u l l ä n d a d ! Jag lovar er, detta är en jättebra grej då man vill komma ifrån alla dessa impulsköp man ofta gör, därför att genom att göra detta ser man allt man har i garderoben och behöver på så sätt inte behöver köpa "nya" grejor hela tiden.

Långa byxor


1.
 2. 3. 4.

1. Rejält slitna, svarta Cheap Monday-stupisar 2. Ljusa H&M-stupisar 3. Gråa raka Pour-jeans 4. Mörkblå H&M-stupisar

Kortare byxor

1. 2.  3.

1. Vita capri-byxor från JC 2. Svarta capri-byxor från H&M 3. Tre par svarta leggings

1. 2. 3.

1. Vanlig ljus jeanskjol 2. Klarblå jeanskjol med hög midja 3. Svart puffkjol med hög midja

Det jag spontant känner att jag vill ha just nu är en tajt kort och svart kjol med hög midja som denna. Och lite längre fram ett par jeans med hög midja. Jag känner mej inte riktigt redo för det än, mjukstartar lite med kjolar med hög midja istället och köper ett par jeans om jag provar ett par jag trivs med och där jag inte får världens konstigaste rumpa.
Ett par snygga kort-korta shorts skulle inte heller sitta fel till sommaren, behövs dock långa ben till det vilket jag inte har...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback